Hejsan Svejsan!

Nu har jag visst inte bloggat på ett tag så nu var det värkligen dags!!
Nu sitter jag och målar naglarna!
Dem såg rätt tråkiga ut! Hihi..
Idag har jag väll inte gjort såå mycket.
Har bara städdat lilla syrrans rum med henne!
imon ska jag fixa det mesta tills på fredag för då blir det party!!
Jag ska ha det för tjejerna i klassen, eftersom jag nyss fyllde år!
Blir väll lite lekar och film och annat kul! ^.^
Hihi, längtar! ^.^ Imon slutar vi skolan tidigt för lärarna ska typ på en utbildning eller vad det nu var!
Gött!! Men får kämpa endå för ska handla allt inför festen!
Hihi, så här ser helgen ut:
Fredag: Mitt party!
Lördag : Mitt och Ebbas kalas för släkten!
Söndag: Ebbas kalas på monkey town med sina vänner!
Haha! Kommer nog vara rätt så trött ^.^
/ Stinilo
Postat av: melinda
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/ 2011-02-24 / 17:50:59

låter som en trevlig helg :)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?