Hejsan!

Har tyvärr inte bloggat på länge på grund av sjukdom... Suck...
Men nu mår jag bra!! Och imon fyller jag år! :thumbup:
I lördags firade pappa och Ann och Ebba mig! Detta fick jag:
Datafodral, Två Wii häst spel, Kläder och att bli medlem i Polux! :D
Jätte nöjd!! Tack så mycket!!
Bilder kommer senare!
Idag ska jag fixa mina naglar, tänkte att mamma skulle hjälpa mig men hon jobbar så vet inte om jag orkar vänta så länge. Igår var det alla hjärtansdag, först var jag hos pappa var rätt så trött då.. Men det var kul endå!
Sen vid kanse 5 tiden kom mamma och hemtade oss. ( Mig och min lillebror )
När vi kom hem fick vi  Alla hjärtans dags presenter! Alla fick pyamasar, jag fick en det stod rock queen på som var grå, rosa och blå! Älskar den! Passar ju mig också Rock Queen ;) Och så var det en lite rockig kanin på kallar den Tufsan! Saknar min Tuffs han inte ungås så mycket med henne hos pappa...
Idag har jag mest pysslat hittlis! Kommer nog mest bli det!
Imon ( På min födelsedag ) kommer mormor, jag, hon och mamma ska gå på trassel i 3D!
Har hört att den ska vara riktigt bra! Saknar mormor!
Senare kommer ochså Börje ( Mormors man )
Då blir det middag! På torsdag blir det disco på KFUM med tjejkompisarna! Längtar!!!
Nej nu måste jag fixa mina naglar, är så sugen! Bilder kommer senare!
/ Stinilo
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?