MY BIRTHDAY WAS AWESOME

Gårdagen började med att jag vaknade av att mamma kom ner och gjorde välling (tror jag) till min lillebror, hon kom för att stänga till dörren till mitt rum. Då viskade jag: Skynda... Mamma bara: Ja då! Sov nu....
Sen kom dem och sjöng! Jag fick ett paket mindre efter som Lulle ( Min lillebror kallas så ) hade tagit det ;)
Hahaha! Tillslut fick jag det!
Detta fick jag:
Fejk glasögon <3
Smyckes hand <3
Graffity naglak <3
Passande smycken <3
Ett halsband med minihörlurar i <3
Tröja med fjäril på<3
Vit linne <3
Och en cykel som jag fick lite tidigade <3
Sen kom mormor!
Vi åt frukost sen drog vi och bowlade! Det var första gången mormor bowlade! Det gick jätte bra, hon fick till och med strike! Jag fick 2 strikar och mamma 5!!
Sen efter det åkte vi till bion! Vi tittade på Trassel som lätt är en av det bästa filmerna jag sett!!
Hahahaha... Den var jätte bra, bra 3D också, det var första gången mormor tittade i 3D också!
Så hon fick göra mycket nytt!
Sen åkte vi hem. Jag målade naglarna med mitt nya naglak! Så snyggt var det!! ( Bilder kommer senare )
Sen åt vi min favis! ( Stinas fördelsedagskykling )
Det var en super födelsedag! Tack alla som gjorde den underbar!
Nu ska jag läsa twillight böckerna!


/ Stinilo
Postat av: Madeleine Häggblad
2011-02-17 / 15:36:02

Varsågod!!! Hade en fantastisk dag;) kram mitt hjärta!!!


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?